7 wellness tipp, hogy boldogabb és egészségesebb legyél

Nem is olyan egyszerű megfelelni a mai kor elvárásainak és a saját magunkénak sem. Hiába tervezzük el, hogy holnaptól minden más lesz, ha egész nap csak lótunk-futunk a munkahelyen és még arra sincs időnk, hogy megebédeljünk, arról pedig még csak álmodni sem merünk, hogy a közeli étkezdébe elugorjunk, ahol egészséges ételeket ehetnénk ebédre. A cikkben bemutatunk néhány tippet, amelyek segíthetnek kicsit közelebb kerülni az egészséges élethez és ezeket a tippeket még akkor is be lehet tartani, ha egyébként rohanós napunk van, és szinte semmire sincs időnk, mert annyi a dolgunk.
Mi magunk is sokat tehetünk - 7 wellness tipp, hogy boldogabb és egészségesebb legyél – az egészségünk érdekében.

1. Ne kávéval kezdd a napot

A kávé lefőzése időigényes és nem biztos, hogy jót teszel magaddal, az egészségeddel, ha egy csésze feketével indítod a napot. Kávé helyett igyál egy pohár langyos vizet, mert ezzel az emésztésednek teszel jót és nem kell attól tartanod, hogy a gyomroddal gondok lesznek néhány év múlva.

2. Ne használd a liftet

Ha tudod, hogy aznap nincs időd edzeni, akkor ne a liftet használd a munkahelyeden, hanem lépcsőzz helyette. Ez a mozgásforma nagyon jól tonizálja és erősíti a fenék és a láb izmait, így jól teszed, ha kipróbálod ezt a munkahelyi fitnesz eszközt.

3. Csak egyetlen napot kell rászánni

Csak egyetlen napot szánj arra, hogy lecseréled az otthoni káros összetevőket tartalmazó tisztítószereket és szépségápolási termékeket, és egészséges alternatívákat veszel ezek helyett. Hidd el, már ennyivel is tettél egy nagy lépést az egészséges életmód irányába.

4. Tartózkodj a napon is

Ha sokat ülsz az irodában, akkor legalább ebédidőben sétálj egy kicsit. A legjobb, ha a közeli parkban sétálsz egy nagyot ebéd után. A mozgás jót tesz az emésztésnek, a napfény pedig D-vitaminnal tölti fel a szervezetedet, ami remek immunitásfokozó és még a csontritkulás megelőzésében is a segítségedre lehet.

5. Szerezz be légtisztító szobanövényeket

A lakásunkban is lehetnek szennyező anyagok, amelyek károsan hatnak az egészségünkre. Azonban ha van otthon néhány légtisztító cserepes növény, akkor ezzel is sokat teszel az egészséged érdekében.

6. Fogyassz turmixitalokat

Ha nincs időd rendes étkezésre, akkor legalább otthon, munka előtt készíts 2 adag zöld turmixitalt és fogyaszd el ezeket napközben. Ezek az italok ugyanis rengeteg tápanyagot, vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmaznak, amelyek erőt és energiát biztosítanak számodra.

7. Aludj eleget

Ha sokat dolgozol, és csak későn fekszel le, azt előbb-utóbb megsínyli az egészséged. Egy felnőttnek napi 7-8 óra alvásra van szüksége, hogy éjjel regenerálódjon, és másnap kipihenten ébredjen. Próbálj minden este 10 órára ágyba kerülni, hogy másnap ne csak fáradtan kókadozz a munkahelyeden.

Kapcsolódó cikkek

Mi is sokat tehetünk - 4 módszer a boldogabb élethez – a boldogságunkért.

4 módszer a boldogabb élethez

A boldogság bennünk rejlik, azaz nagyon sok múlik azon, hogy mi, hogyan viszonyulunk az élet dolgaihoz és a problémákhoz. Mutatunk 4 módszert, amelyek segíthetnek kicsit boldogabbnak lenni.

Négy hiba, amit ne kövess el az esküvőd szervezésekor

Négy hiba, amit ne kövess el az esküvőd szervezésekor

A különleges esküvői helyszínek között biztosan Ti is találtok majd olyat, akár egy kastélyszállót is, ahol minden kívánságotokat rugalmasan kezelnek.

Az immunrendszer működésének támogatása 5 lépésben

Az immunrendszer működésének támogatása 5 lépésben

Mindannyian tudjuk, a hidegebb hónapokban az immunrendszerünk teljeskörű támogatást igényel.