7 wellness tipp, hogy boldogabb és egészségesebb legyél

Nem is olyan egyszerű megfelelni a mai kor elvárásainak és a saját magunkénak sem. Hiába tervezzük el, hogy holnaptól minden más lesz, ha egész nap csak lótunk-futunk a munkahelyen és még arra sincs időnk, hogy megebédeljünk, arról pedig még csak álmodni sem merünk, hogy a közeli étkezdébe elugorjunk, ahol egészséges ételeket ehetnénk ebédre. A cikkben bemutatunk néhány tippet, amelyek segíthetnek kicsit közelebb kerülni az egészséges élethez és ezeket a tippeket még akkor is be lehet tartani, ha egyébként rohanós napunk van, és szinte semmire sincs időnk, mert annyi a dolgunk.
7 wellness tipp, hogy boldogabb és egészségesebb legyél - mi magunk is sokat tehetünk az egészségünk érdekében.

1. Ne kávéval kezdd a napot

A kávé lefőzése időigényes és nem biztos, hogy jót teszel magaddal, az egészségeddel, ha egy csésze feketével indítod a napot. Kávé helyett igyál egy pohár langyos vizet, mert ezzel az emésztésednek teszel jót és nem kell attól tartanod, hogy a gyomroddal gondok lesznek néhány év múlva.

2. Ne használd a liftet

Ha tudod, hogy aznap nincs időd edzeni, akkor ne a liftet használd a munkahelyeden, hanem lépcsőzz helyette. Ez a mozgásforma nagyon jól tonizálja és erősíti a fenék és a láb izmait, így jól teszed, ha kipróbálod ezt a munkahelyi fitnesz eszközt.

3. Csak egyetlen napot kell rászánni

Csak egyetlen napot szánj arra, hogy lecseréled az otthoni káros összetevőket tartalmazó tisztítószereket és szépségápolási termékeket, és egészséges alternatívákat veszel ezek helyett. Hidd el, már ennyivel is tettél egy nagy lépést az egészséges életmód irányába.

4. Tartózkodj a napon is

Ha sokat ülsz az irodában, akkor legalább ebédidőben sétálj egy kicsit. A legjobb, ha a közeli parkban sétálsz egy nagyot ebéd után. A mozgás jót tesz az emésztésnek, a napfény pedig D-vitaminnal tölti fel a szervezetedet, ami remek immunitásfokozó és még a csontritkulás megelőzésében is a segítségedre lehet.

5. Szerezz be légtisztító szobanövényeket

A lakásunkban is lehetnek szennyező anyagok, amelyek károsan hatnak az egészségünkre. Azonban ha van otthon néhány légtisztító cserepes növény, akkor ezzel is sokat teszel az egészséged érdekében.

6. Fogyassz turmixitalokat

Ha nincs időd rendes étkezésre, akkor legalább otthon, munka előtt készíts 2 adag zöld turmixitalt és fogyaszd el ezeket napközben. Ezek az italok ugyanis rengeteg tápanyagot, vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmaznak, amelyek erőt és energiát biztosítanak számodra.

7. Aludj eleget

Ha sokat dolgozol, és csak későn fekszel le, azt előbb-utóbb megsínyli az egészséged. Egy felnőttnek napi 7-8 óra alvásra van szüksége, hogy éjjel regenerálódjon, és másnap kipihenten ébredjen. Próbálj minden este 10 órára ágyba kerülni, hogy másnap ne csak fáradtan kókadozz a munkahelyeden.

Kapcsolódó cikkek

A protein és a női szépség: Miért kulcsfontosságú a megfelelő protein bevitel a nők számára is?

A protein és a női szépség: Miért kulcsfontosságú a megfelelő protein bevitel a nők számára is?

A megfelelő fehérjebevitel viszonylag kulcsfontosságú minden ember, különösen az aktív személy életében.

Ahhoz, hogy lefogyjunk - Edzés nélkül is lehet fogyni? – sok erőfeszítést kell tennünk.

Edzés nélkül is lehet fogyni?

Nem, nem lehet edzés nélkül lefogyni, de léteznek olyan trükkök és praktikák, amelyek a segítségünkre lehetnek a fogyásban.

Az irodai munka - 3 ok, amiért az irodai munka kövérít – drasztikus túlsúlyt is okozhat.

3 ok, amiért az irodai munka kövérít

Az irodai munka akár még elhízáshoz is vezethet. Mi magunk azonban sokat tehetünk annak érdekében, hogy ne hízzunk el.